sales@homevision.bg, тел. 0895 53 51 53 Обади се сега!, Понеделник - Петък 09:00 - 18:00 часа
Сума: 0.00 лв.

Корпоративна социална отговорност: Най-доброто за вашата компания и за вашата кауза

26.00 лв.

  • Автор: Филип Котлър , Нанси Лий;
  • Издателство: РОЙ Комюникейшън;
  • ISBN: 9789549335170;
  • Дата на издаване: 2011 г.;
  • Корица: твърда;
  • Височина: 230 мм;
  • Широчина: 150 мм;
  • Страници: 318;
  • Тегло: 400 г.

Описание

Корпоративна социална отговорност: Най-доброто за вашата компания и за вашата кауза

Корпоративна социална отговорност: Най-доброто за вашата компания и за вашата кауза – Работите в ПР отдел или в отдел за корпоративни комуникации, пъблик афеърс, корпоративна социална отговорност или корпоративни партньорства? Тогава книгата е точно за вас!

Повече от 25 фирми като Ben & Jerry`s, IBM, Washington Mutual, Johnson & Johnson, Timberland, Microsoft, The Body Shop, American Express и Starbucks споделят опита и препоръките си как да се извлече максимална полза за компанията и за каузата. Ще научите от тях за тежките уроци, които са научили, и за ключа към успеха, който са открили.

Въпреки че тази книга е написана предимно за стопански организации, целящи печалба, и техните комуникационни агенции и фондации. Тя може да е полезна и за хора от нестопански организации и агенции от публичния сектор, търсещи корпоративна подкрепа и партньорство за социални инициативи. Тя предлага уникална възможност отблизо да се видят корпоративните желания и нужди. Финалната глава представя 10 препоръки, които ще увеличат шансовете ви да получите одобрение.

Начините, които авторите предлагат, за да се увеличи корпоративната социална отговорност, са практични и лесно приложими. За да може да стане това, трябва да се позволи на компаниите да спечелят от корпоративния имидж. Което пък от своя страна трябва да доведе до ползи от крайния резултат.
Всички ние целим едно и също – искаме да живеем в по-добър свят, и сме убедени, че обществото се нуждае от корпоративна подкрепа и партньорство, за да помогнем това да се случи. Ключът към осигуряване на тази подкрепа е корпорациите да разпознаят и да осъзнаят възможностите да спечелят непарични ползи, включително своето благоденствие.

Книгата е насочена към корпоративните мениджъри и служители. За да ги подготви да могат да изберат най-добрите възможности, най-добрите партньори и инициативи, носещи най-голямо преимущество.

За авторите:

Проф. Филип Котлър е обявен за водещ лидер в маркетинг мисленето от Американската маркетинг асоциация и за основател на модерния маркетинг мениджмънт от Handbook of Management Thinking. Той е почетен професор на S.C. Johnson & Son по международен маркетинг от Kellogg School of Management, Northwestern University, щата Илинойс.
Нанси Лий е президент на Social Marketing Services, Inc. и се занимава с маркетинг повече от двадесет години. Тя е сътрудник-преподавател в университета във Вашингтон и университета в Сиатъл, където преподава маркетинг.

Допълнителна информация

Тегло 0.400 kg
Размери 23.0 × 15.0 cm

Отзиви

Все още няма отзиви.

Напишете първия отзив за „Корпоративна социална отговорност: Най-доброто за вашата компания и за вашата кауза“
X