Сума: 0.00 лв.
Сума: 0.00 лв.

1:72 Съветски изтребител Яковлев Як-3 /Yak-3/ – сглобка без лепило

12.30 лв.

Сглобяем модел – сглобка без лепило.

Код: ZVE7301 Категория:

Описание

<p>Сглобяем мащабно умален модел, точно копие на действителната техника, пресъздаващ подробности до най-дребните детайли.</p>
<p>Състав: полистирол (пластмаса).</p>
<p>Съдържа инструкции за сглобяване (не е нужно да се използва лепило) и декали (ваденки, лепенки на водна основа). Моделът не е оцветен и не съдържа цветни части и следва да се боядиса. Освен, ако не е упоменато на кутията, в макета не са включени бои, лепила и четки.</p>
<p>Може да откриете необходимите <strong><span style="color: #ff0000;"><a title="Бои и спрейове" href="http://hobbyland.bg/modeling/boi-i-spreyove.html" target="_blank"><span style="color: #ff0000;">бои и спрейове</span></a></span>, <span style="color: #ff0000;"><a title="Лепила и декална химия" href="http://hobbyland.bg/modeling/materiali-i-instrumenti/lepila-dekalna-himiya.html" target="_blank"><span style="color: #ff0000;">лепила</span></a></span>, <span style="color: #ff0000;"><a title="Грундове и китове" href="http://hobbyland.bg/modeling/materiali-i-instrumenti/grundove-kitove.html" target="_blank"><span style="color: #ff0000;">грундове и китове</span></a></span>, <span style="color: #ff0000;"><a title="Инструменти" href="http://hobbyland.bg/modeling/materiali-i-instrumenti/instrumenti.html" target="_blank"><span style="color: #ff0000;">инструменти</span></a></span>, <span style="color: #ff0000;"><a title="Четки" href="http://hobbyland.bg/modeling/materiali-i-instrumenti/chetki.html" target="_blank"><span style="color: #ff0000;">четки</span></a></span></strong> и допълнителни сетове за по-голяма детайлност като <strong><span style="color: #ff0000;"><a title="Фотоецвани части" href="http://hobbyland.bg/modeling/materiali-i-instrumenti/fotoecvani-chasti.html" target="_blank"><span style="color: #ff0000;">фотоецвани части</span></a></span></strong> и <strong><span style="color: #ff0000;"><a title="Смолни детайли" href="http://hobbyland.bg/modeling/materiali-i-instrumenti/smolni-detayli.html" target="_blank"><span style="color: #ff0000;">смолни детайли</span></a></span></strong> в нашите секции <strong><span style="color: #0000ff;"><a title="Бои и спрейове" href="http://hobbyland.bg/modeling/boi-i-spreyove.html" target="_blank"><span style="color: #0000ff;">Бои и спрейове</span></a></span></strong> и <strong><span style="color: #0000ff;"><a title="Материали и инструменти" href="http://hobbyland.bg/modeling/materiali-i-instrumenti.html" target="_blank"><span style="color: #0000ff;">Материали и инструменти</span></a></span></strong>. </p>
<p><strong>Як-3</strong> е съветски едномоторен самолет -изтребител базиран в основата си на Як-1. Най-масовият – 36 000 бр.(включително и останалите членове на семеството "Як"- Як-1, Як-7, Як-9; Як-3), близо 60 % от цялото производство на съветски изтребители, летели от първия до последния ден на Великата отечествена война. Прост, непретенциозен, с превъзходни летателни качества. Станал родоначалник на семейство от самолети. През 1943 ОКБ Яковлев се занимава с подобрения на вече влезлия в серийно производство<strong> Як-1М</strong>. Поставена е задача да се увеличи живучестта, бойните характеристики и огневата мощ. За да се постигне това, трябвало да се намали теглото и да се увеличи мощността и скоростта на машината. Опитния образец на Як-3 представлява корпуса на обикновен <strong>Як-1М</strong>, но с намалена площ на крилете(14.85 кв. m срещу 17.15 m при старите модификации). Александър Сергеевич яковлев планира изтребителят да е оборудван с новия двигател<strong> М-107</strong>, с 1500к.с., но заради постоянните проблеми на серийните варианти се поставя двигател <strong>М-105П</strong>. Буквата <strong>"П"</strong> идва от<strong> "пушечный"</strong> – буквално "оръдеен", заради разположеното между блоковете на цилиндрите 20 mm оръдие, което стреля през кока на витлата. За да се подобрят аеродинамичните характеристики са внесени няколко изменения – масленият радиотор е преместен от носовата част при крилете, а неговият въздухозаборник е преместен в основата на крилете, от двете страни на корпуса. Отваряемата част на фанара е изпълнена от една част, което значително подобрява обзора от кабината. <br /><br /></p>
<p> </p>
<p> </p>

Допълнителна информация

Тегло 0.4000 kg
Call Now Button
X